måndag 17 december 2012

Måste säga...

Julen närmar sig med stormsteg.. ho ho...
Det va inte det jag skulle säga...

Jag brukar ju följa Kissies blogg, varför vet jag inte men jag har följt den ett tag nu och måste säga det att ..
Tycker att hon har vuxit som person, att hon har mognat... Men å andra sidan så skriver hon att hon inte riktigt vill bli vuxen men det beror väl på rädsla kanske... 
Personligen tycker jag att hon har blivit mer mogen, om det är äkta eller bara snack det vet jag inte för jag känner henne inte ..... 
Tycker att det är kul att följa henne... http://www.kissies.se

Brukar även läsa katrin zytomierskas blogg.. Hon är verkligen en sort för sig.. Hon påminner lite om mig faktiskt, kanske det är därför jag tycker det är så intressant att läsa i hennes blogg ... 
http://www.katrinz.se/ 

När man läser deras bloggar och läser kommentarerna, speciellt katrins blogg så är det så sorgligt att det finns folk som hoppar på de på det viset.... 
Jag tror att det beror på avundsjuka, eller vad tror ni????
Men varför fortsätta läsa om någons liv om man inte tycker om personen??? 

Imorgon kommer min älskade mor på besök, hon ska följa med på mötet på onsdag...
Vi löste det med bilen.. vi fick låna min pappas bil :)
Jag vill inte ta nåt för givet men jag visste det.... :)

Snart Csi på kanal 5.. 

Ha en underbar kväll alla sköna..

Ps.. jag verkligen uppskattar att det finns folk som läser min blogg, när man får små korta kommentarer så vill man bara fortsätta skriva.. :) tack

kram kram




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar