måndag 3 december 2012

Hatar denna dag ;(

Jag har asså väntat hela dagen på deras samtal men tror inte längre att de kommer ringa... Allt känns så hopplöst just nu. Något man har lärt sig är att om nåt ska hända ska man fan göra det själv, man ska inte be om hjälp för det får man ju ändå inte.. Suck!! Dagen har absolut inte vart bra idag, har ångest, många tankar och nu har nacken börjat bråka med mig, det gör ont ;( Eftersom jag har ångest så har det inte heller blivit nån träning, tyvärr.. För när jag känner mig yr o har hjärtklappningar vill jag bara ligga ner, så gott jag kan eftersom man är hemma med lillan. Jag visste att det skulle bli så här, samma visa varenda gång det händer mycket och jag kan inte slappna av pga olika faktorer. När jag kommer upp i varv så är jag verkligen uppe i varv, jag har myror i kroppen då ... Många tankar, funderingar och känslor på samma gång. Det blir ju inte bättre när lillan stressar mig, hon är oxå som mig, går på högvarv.. Stackars min sambo som har två som är som duracell kaniner. nu ska jag vara med lillan lite... hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar