måndag 10 december 2012

Tisdag morgon



Då kickar vi igång dagen med träning, igen...
Motivationen är dock inte på topp men känner att jag måste göra det ändå för annars blir jag bara lat...
Jag har fått onda aningar... Det är nåt som inte stämmer... När det gäller situationen, känns som att något kommer att hända, vet dock inte vad ....
Å andra sidan är det ju samma visa varje gång, får alltid kniven i ryggen...
Den får ju pappret nu vilken dag som helst... Jag får inga direkta svar från de.. Utan det har verkligen förändrats.. Och det skrämmer mig..
Så som de är nu har de alltid vart innan de försvinner ...
Har vart medveten om det hela tiden, att de inte kommer stanna kvar... För om jag inte gör som den vill så snackar den skit om mig.
Och den har även sagt att den måste tvinga de till att träffa mig och det måste ju vara en ren lögn...
Jag har bevis.... så den kan inte prata bort det. Flashbacken har kommit tillbaka... (eftersom det kommer att hända saker)
Men man kan inte tvinga nån till att träffa mig... För jag är sån om man inte vill så behöver man inte.
Om man leker med tanken så kanske de kommer säga det bara för att den kommer säga att de ska göra det.
Hela jag är i uppror nu, jag hatar att leva i ovisshet. Vet aldrig vad som ska hända när det gäller situationen ...
Man går o är orolig dag ut och dag in, man sover inte ordentligt, man har ingen matlust, känner sig trött och irriterad hela tiden, funderar på vad man kan göra och inte göra.. Kommer fram till att man inte kan göra så mycket just nu.
Men ändå kan man inte sluta tänka eller oroa sig. Jag är jätte rädd för att de ska försvinna bort igen.
Å andra sidan så borde de inte göra det för de vet att jag står upp för de, jag hjälper de. Jag ringer samtal pga vissa omständigheter för att de vill att de ska ske en förändring, jag ser till att det händer nåt...
Så de måste ju se att det är inte som den säger, jag gör det inte för att de ska tycka bättre om mig utan jag gör det för att det är min plikt, jag gör det för att de ska må bra och trivas. 
De kommer inte ens iväg till tandläkaren... Och det är ju jätte viktigt... De kommer aldrig iväg till doktorn heller. Den ena är hundallergiker och det fick den bevis på, den ville att vi skulle göra oss av med vår hund men hon blev sjuk och dog R.I.P
nu har den köpt en egen hund.... Vilket jävla hyckleri...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar