måndag 3 december 2012

Nu väntas

Min man hem... Stackarn har vart ute o kört hela dagen i detta väder... Tur att det inte har hänt nåt fastän det var nära...
Stod i en liten backe där det var snö och halt och lastbilen åkte bakåt, det kunde ha gått helt fel men det gjorde det inte.. Det skulle inte ha hänt nåt med han men med bilen..
Fast jag önskade att det gjorde det för det skulle innebära att han skulle fått komma hem och idag är en sån dag då jag har velat ha honom hemma eftersom jag har vart kass :(
I vanliga fall tycker jag att det är skönt att han är borta flera timmar per dag men när jag blir dålig och blir liggandes är det skönt om han kunde stanna hemma eftersom jag inte klarar av så mycket..
Men det funkar, jag har lärt mig att det måste funka...
Eftersom det har vart en kass dag idag så har tappat all motivation, gör så mycket för att allt ska bli bra men det händer ingenting. Och det jag gör måste jag få hjälp med för annars vänds det bara mot mig..

Nu kom han hem så nu blir det mat :)
Inte varje dag han får maten serverad när han kommer hem ... ofta blir det... Han älskar att laga mat och när han gör det efter jobbet så är det hans sätt att komma ner i varv...

Kram alla sköna läsare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar