tisdag 4 december 2012

Tur ...



Att mamma kom förbi förut.. Hon påminde mig om saker som jag glömde säga tidigare idag i samtalet.. Så det va att ringa ett akutsamtal men hon svarade inte så det var bara att tala in ett meddelande...
Får hålla tummarna på att hon ringer tillbaka imorgon då eftersom det är akut.....
Även om det är jobbigt runt omkring så håller jag hoppet uppe.. Jag håller på med andra saker vid sidan om oxå som får mig att vilja kämpa ännu mer och få detta att funka..
Mitt projektarbete ... som det så fint kallas :)
Det börjar arta sig, fastän det krävs mycket jobb men snart så!!!
Det gör mig glad, fokuserad på annat annars skulle jag gå under..

Vad är det man brukar säga??
Livet blir vad man gör det till... så om jag ska få ett ännu bättre liv kan jag inte fortsätta ha den inställningen som jag har... Att allt är hopplöst...
Det är en ändring på det nu... :)

Yeah :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar