söndag 16 december 2012

Söndag morgon

Då har man vart vaken nåra timmar och kaffet har man fått i sig så nu ska jag snart kicka igång dagen med träning..
Måste få annat att tänka på.....
Just det, va är det för idioter som finns egentligen?? När ska de sluta skjuta barn och vuxna??
Jag läste om det på text tv... Någon annan???

Kan inte sluta tänka.. Kan inte förstå....
Trodde ju att det skulle bli bättre... Trodde ju att de skulle börja stå på sig, för de blir ju bara äldre.
När detta är över så kommer jag inte lägga ner mer tid och energi på detta för detta kommer bli min död...
Och jag vill gärna leva många år till....
Idag händer det inte så mycket... ska bara till farbror blå sen när vi kommer tillbaka ska jag lägga mig på soffan och bara hänga... :)
Tänkte ju vara ute med lillan en stund så hon skulle få leka i snön men den är ju snart borta, det är ju bara blött ute ;(
Trodde ju att det skulle bli en vit jul men kanske inte här i Gbg men förhoppningsvis i Skåne då???

Det var väldans va min man va trött, han som alltid går upp först men idag var det jag :) Han sover än...
Och lillan har sovit i sin säng hela natten... Stolt över henne.... Annars brukar hon somna i sin säng och vakna på natten men inte inatt... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar