tisdag 18 december 2012

In och ut

Va ju hos farbror blå och det gick väldigt fort :)
Det var det första jag sa när jag kom tid... "är det lång väntetid?"
Med tanke på det som hände i stan idag... Men nej!! Det var det inte ... In och ut...
Behövde bara göra tillägg...
Imorgon ska jag ringa till handläggaren... och berätta vad som har hänt.. och att den andra personen ger sig på mig med.. Men eftersom jag har blockat den så va det inte så mycket annat att göra..
Lite synd, fick änna lite ångest och tänkte jag skulle nog inte ha gjort det...
Men va gör man inte för att slippa en massa skit snack....
I morgon är det möte... usch verkligen fasar för morgondagen ;( framförallt eftermiddagen, jag kommer gå på nålar och vänta på att de ska ringa till mig och berätta..
Vet dock redan nu att de inte kommer ringa för det funkar inte så... tyvärr!!!

Nu ska jag återgå till min dejt med min mor, ska även hjälpa henne med sin hemsida...
www.dorete.se

ha en underbar kväll :) kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar