måndag 3 december 2012

God morgon

Vilken underbar dag att vakna till :) massa snö.... Nu är det dax att ta fram pulkan så lillan får åka.
Och göra snöänglar och snögubbar..
Ska ta kort på det sen o lägga upp här :)
Natten har vart si så där, vaknade första gången 00:50 och trodde att det var morgon o andra gången vid kl 4.. Haft många konstiga drömmar, kommer dock inte ihåg va jag drömde men jag minns att jag frågade mamma om hon ville ha kaffe ha ha ha.. Hon är inte ens här :)
Jag hoppas verkligen att min man kör försiktigt idag... För där han jobbar plogar de inte så bra så det kommer bli jobbigt för honom.
Stackarn!!!! <3

Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe så att man blir pigg så man kan sätta igång med träning så att man kan gå ut sen :)

kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar