söndag 2 december 2012

Borta bra men hemma bäst

Nu har vi landat hemma. 
Bilturen från Skåne gick bra, inte så mycket snö när vi kom bort från den lilla byn... :)
Det var väldigt tyst i bilen på vägen hem, barnen sa inte så mycket... 
Många tankar kanske, vet inte...
Åkte hem käkade mat och åkte o lämnade barnen och vi hade en överenskommelse men mina känningar i magen säger nåt helt annat. 
Nu ska jag snart höra av mig till de så att jag får veta att allt är okej..
Pojken sa igår att personen i fråga vänder så fort (o så knäppte han med fingrarna) men det han sa igår säger man inte. 
Att om det inte passar så kan du dra... 
Jag hoppas verkligen att allt är okej där borta... om jag har inte hör nåt från pojken mer idag så blir det samtal.. för han sa att han var jätte sur... 
Och de fina sms jag fick sen.. Suck.. jag blir så trött på folk som tror att de guds gåva till mänsligheten fast den bara är ett stor avskum för mänskligheten. 
Uppdatering vid senare tillfälle... 

kramen
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar