tisdag 4 december 2012

Shit

Fick ett samtal förut.. Det var det samtalet som jag har väntat på .... har fått en tid .. 
Det som är mindre bra att människan kommer få en tid samma dag och att pappret kommer på posten. 
Nu är jag orolig, har skit ont i magen!! Är jätte rädd för vad som kommer att sägas och göras...
Bad de att hålla öronen öppna och vara på sin vakt eftersom den kommer skylla allt på mig, att jag ljuger och är såpass psykisk sjuk... 
Den kommer få mig framstå som en skit kass människa!!!! 

Hur ska jag kunna överleva dessa två veckor??? 

Ja nu är det arbete som krävs.. Jag måste ta reda på hur jag kommer dit eftersom jag INTE åker kollektivt ;(
Det här med social fobi är skit jobbigt... Önskade att jag inte hade det... Det spelar ingen roll om mamma åker med mig jag gör det inte... jag vågar inte.. tänk om jag blir dålig?????
Jag vet att man måste övervinna sina fobier men det är för mycket nu... 

Nu blir det träning i allra högsta grad... Måste få bort en massa känslor, tankar och funderingar..
Annars blir jag dålig och jag var det igår o det räcker.... 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar