lördag 22 december 2012

Helt slut

Nu är alla klapparna klara :)
Mamma och hennes gubbe passade lillan medan vi åkte och handlade och sen när vi var klara så kom dom , han skulle träna på gymmet så det var bara att hänga med morsan in i affären, igen..
Suck!!
Det var hyfsat mycket folk men det gick bra.. Hade inte tid att känna eller tänka men blev lite yr i bollen och hjärtklappningar när vi kom till kassan.
Att stå i köa vid kassan är inte min stora passion.. Jag brukar få lite lätt panik då ;(
Och istället för att att så o köa så brukar jag yra om kring!!
Det var längesen jag var utan min lilla flicka som jag har vart idag, gud vad jag har saknat henne.
Brukar ju vara 24/7 med henne...
De stora barnen är jag van ju att vara utan så det är inte riktigt samma sak... 


Nu blir det hemlagad pizza... mums....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar