torsdag 20 december 2012

God morgon

Idag har vi ganska mycket att göra... 
Vi fick ett extra ärende och det är på håret att vi hinner med det men va gör man inte för sina barn??
Kaffet är upp drucket  nu sitter jag här med min nyponsoppa så jag kan kicka igång dagen med träning :)
Som jag har sagt tidigare kan jag inte träna på tom mage även om förbränningen går bättre då...
Stel i nacken idag är jag... men det går säkert över med lite träning... Man ska ju träna när man har wiplashskada :)
Resten av familjen sover så jag har egentid nu på morgonen, härligt.. När man får såna här stunder ska man verkligen njuta... 
Trodde ju inte att jag skulle vakna halv sju på morgonen även om jag hoppades på att jag skulle vakna tidigt så att jag hann med träningen för det blir det ju ingen träning förrän nästa vecka.... 
Hur ska det gå?? att vara utan träning??
Kommer jag att överleva???

Blir nog ingen uppdatering förrän ikväll ...
så ha en underbar dag o stressa inte för mycket nu... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar