onsdag 26 september 2012

Ang projektarbetet....

Jag startade ju ett projekt arbete men eftersom det krävs resurser och tid så får jag lägga det på hyllan ett tag.. Det jag fick höra var positivt men det som jag fick höra idag är inte lika positivt. Det var ett säkert kort fram tills idag.. Nu vet jag inte riktigt vad som kommer att hända, det vet jag först om 7 månader om det fortfarande är ett säkert kort... Att börja om från början när man har vart säker i 5 år det är inget kul.... Nu tänker vi inte alls lika... Han säger att det löser sig, som alla andra gånger, det är ju bra men tänk om det inte gör det då??? Jag väger alltid för och nackdelar innan jag säger nåt men jag är inte lika säker som han.. När det gäller mitt projektarbete.... Kan ju göra lite under tiden för att vid ett senare tillfälle komma igång ordentligt :) Kanske lyckas bättre då vem vet?? För en så länge är det ganska segt.... Har inte kommit iväg till stan än.. men snart hoppas jag... tröttheten har änna lagt sig lite och det känns skönt... Men min kropp har fortfarande den där skumma känslan... det är skit jobbigt.... vet ju inte vad det beror på, inbillnings sjuka kanske?? hahhaha Vad ska man köpa till sin lilla flicka nu när hon fyller 4 år om elva dagar??? Hennes önskelista är ju lika lång som julklappslistan var när man var liten ;) Kram kram .... ps jag hatar ovisshet.. usch för det.. suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar