tisdag 25 september 2012

Present

Jag har kommit på vad jag vill ha present av min sambo... Nya bröst... haha Men tror inte på skönhetsingrepp så hur han ska lösa det, det får han klura ut själv... :D Under mina tre graviditeter så har de vuxit som fan, många kommentarer fick man då men sen när man hade fått sina barn va det inte så kul längre.. Och när man har gått ner mycket i vikt så har ju naturligtvis dessa oxå försvunnit.. Sorgligt.. Så hur ska man då göra för att de ska bli större utan att behöva bli på smällen?? Jo jag ska gå upp i vikt på rätt sätt och hålla tummarna på att de oxå växer precis som allt annat på kroppen... hi hi Det finns alltid lösningar på allt eller hur?? Men då kommer den stora frågan.... Hur ska man gå upp i vikt på rätt sätt utan att behöva må dåligt??? Och kommer det verkligen fungera?? Någon som vet??? Usch.. idag kommer allt på samma gång.. Det märks att man är kvinna en gång i månaden och ändå är det två veckor kvar... Känner mig svullen, varm, trött, huvudvärk, ont i magen, ryggen.... Fast jag kanske får besök tidigare denna månaden.... vem vet??? Nu ska jag vila.... med värmekudden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar