fredag 28 september 2012

Dax att...

Klippa lillan... Ibland har jag bara stor lust att raka av allt hennes hår för det går inte att borsta.. Idag tog det nästan 1 timma och att hon är så fruktansvärt öm hårad gör inte saken bättre.. Spelar ingen roll om man borstar henne flera gånger om dagen det blir lika tovigt ändå.. Suck!! Men med borste, kam och platt tång så löser det sig... ;) Nu har vi bestämt att vi ska klippa av henne håret och det kommer göra ont i mig för hon har såna fina korkskruvar men man måste kunna vårda håret oxå och det är inte lätt... Ska även ut och köpa present till henne en dag för hon fyller ju fyra år nästa söndag.. tiden får fort... För snart fyra år sen förlorade jag en massa blod när jag födde henne.. Värsta och bästa dagen i hela mitt liv men det var en jobbig förlossning.. Kommer ihåg när de frågade mig om jag ville ha blod, om de inte fick stopp på blödningen.. Nej fan sa jag.. jag är frisk och man vet aldrig med erat blod.. Men jag slapp få någon annans blod, de fick stop på blödningen ;) däremot fick jag järn in i blodet två gånger efter förlossningen, tackar gud för att det fanns/finns resurser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar