söndag 2 september 2012

Söndags uppdatering :)

Kräftfesten var mer än lyckad igår.. Tack alla underbara folk som var med :) Min sambo kokade kräftsoppa igår så hela köket var i kaos och jag bad honom att städa undan efter sig för jag ville inte vaknat upp till ett kaos men det fick jag ju göra iaf. Jag vet inte vad klockan var när jag slutade dricka men jag vet att en tjej polare sa till mig att vinet var slut så det blev en öl istället men den ställde jag någonstans för jag ville inte ha mer :) Klockan var väl närmare 3 när jag gick o la mig men var ganska okej när jag vaknade fast jag ville inte gå upp för jag såg hur det såg ut i köket när jag var uppe kl 6 ;( Så jag och lillan gick upp ganska sent idag och då var det bara att sätta igång att städa så nu ser det ut som vanligt igen... :) Imorgon blir det att dammsuga och tvätta golven för det är tydligen ganska klibbigt. Nu spelar jag och lillan bingolotto fast det är väl ingen hit precis... Ha en underbar kväll Ps min mobil försvann igår la den någonstans så det blev inga bilder :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar