torsdag 27 september 2012

God morgon Fredag

Va härligt att få vakna upp till fint väder för en gång skull :) Då ska vi se vad vi ska hitta på idag, tips någon? Enda nackdelen är att jag har fått sån jävla mensvärk :( Jag har aldrig känt sån smärta innan och det är riktigt obehagligt.. Pratade med gynekologen igår och hon sa att det är ganska vanligt.. Men inte för mig ju! Hon sa om det fortfarande gör ont om en vecka så får jag boka tid... Alltid lika mysigt att ligga i en sån där stol.. Blä!! Måste sätta upp tvätt tid idag oxå, skulle ha tvättat i måndags men orkade inte och dessutom va det inte så mycket kläder att tvätta men nu flera dagar senare så är tvätt korgen överfull.. I helgen ska vi inte göra så mycket, kanske gå på museum.. Jag vet inte vad som har hänt med min sambo han vill ju alltid gå på museum... Och förhoppningsvis kommer min underbara bror över så vi kan spendera lite tid för jag saknar honom jätte mycket.. Han är min pärla, min ängel. Han finns alltid vid min sida oavsett vad som händer <3 mycket kärlek till honom... Han är klart bäst! Nu blir det frukost Vad ska ni hitta på för kul idag?? kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar