fredag 7 september 2012

Fredag förmiddag

Äntligen fredag! Denna dag är klart bäst av alla dagar, varför vet jag inte :) Alla rutiner är klara för dagen, träningen är avslutad och proteindrinken likaså... Förkylningen är borta så nu är det hårdträning som gäller. Idag tränade jag 40 minuter och jag joggade mestadels av tiden, underbart! Svettig och äcklig :) Kör vi hårt i morgon med... Jag ser på magen att den börjar forma sig och då blir man ännu mer motiverad för att fortsätta köra. I morgon sa jag ju att det ska va en liten kräftfest för "de äldre" men snubben min "avbokade" med farmor och faster eftersom det inte skulle bli någon utgång. Så man kan säga att det blir par kräftfest istället :) Tanken på att gå ut och festa på krogen tilltalar mig inte alls. Massa alkohol, massa folk och sen ska vi inte tala om bakfyllan som smyger på en under sena kvällen. Usch! Jaja den kvällen är inte aktuell just nu ändå så jag behöver inte tänka på det :) Nu ska jag städa.. ha en underbar dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar