onsdag 19 september 2012

God morgon Onsdag

Har sovit underbart inatt trots den hatade förkylningen jag har i kroppen... Suck! Jag verkligen hatar att vara förkyld och nu har hostan kommit oxå så det här är en långdragen förkylning men ingen feber. Även lillan har blivit jätte förkyld så jag kallar oss Sjuka familjen.... ;( Igår fick jag höra att mina stora barn ska flytta, utanför Göteborg... Stämmer detta så finns det ett problem.. Jag måste godkänna flytten så frågan är hur han ska lösa det? Han har skyldigheter gentemot mig, när det handlar om barnen. Fast å andra sidan så skiter han ju i det. Han ser ju till så att jag inte får träffa barnen och dissar mina sms. Det är väldigt konstigt egentligen att familjerätten står på hans sida. De har ju vart delaktiga i till och från i 10 år. Det är ganska lång tid. Men vad gör man inte för sina barn? Men just nu har jag tagit en paus för jag orkar inte med hans nedvärderande och psykiska påfrestning.. Jag måste få leva oxå och inte bara kämpa för mina rättigheter som mamma och mina barn. I tisdags var jag ju på samtal och fick glada nyheter men som jag har sagt så många gånger innan så tror jag att allt kommer gå åt helvete eftersom nu kommer det en sak till upp, mina stora barn. Jag fattar inte hur mycket otur en människa kan ha? När fan ska jag få tur? Otur och otur är det väl direkt inte men motgångar. Hur många motgångar kan en människa ha egentligen? Men de enda motgångarna jag har är när han sätter igång och bråkar, annars har jag inga motgångar. Förutom skadan och diskbråcket då men där är det träning som gäller och jag har inte lika ont när jag tränar :) Usch mitt psyke kommer väl hamna på botten igen när detta kommer upp på ytan... Ha en underbar dag själv ska jag kurera mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar