söndag 16 september 2012

Söndag morgon

Snubben min har blivit jätte förkyld och jag hoppas verkligen att han inte smittar mig och lillan .. Igår fick jag veta en sak om min stora flicka... Hon har utegångsförbud i 15 dagar för att hon kom försent 15 min. Det är lite väl hårt, visst kan man ge utegångsförbud men det räcker med dagen efter isf, eller?? Men deras far är knäpp... Han tvingar henne till att träna varenda dag annars så tar han hennes lur för alltid. När de var hos min mamma i somras sa de att de var tvungna att gå ut och springa för pappa har sagt det men mamma sa att dom hoppade så mycket på studsmattan så det behövs inte. Hon blev lika ställd som jag när jag fick veta. Man ska aldrig tvinga barnen till att träna eller göra nåt annat och hota med en massa saker för det är fel. Vad lär sig barnen av det? Tycker synd om det, det gör så ont i mitt hjärta när man får höra sånt. Och att barnen accepterar det jag kan inte förstå det ;( Jag förstår inte hur de kan vara så lojala mot sin far när han beter sig som en stor skit... Allt handlar bara om honom och ingen annan. Usch.. Nu ska jag göra i ordning det sista för vi åker hem idag, äntligen :) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar