torsdag 6 september 2012

Promenad

Det blev 35 minuters promenad på bandet i alla fall även om jag känner mig halv kass. Det var ingen hård intervall träning som det brukar vara men jag svettades ändå. Är as jobbigt när man inte vet om det är en förkylning eller inte men det känns så.. Jag dog ju inte. Nämen allvarligt talat så vet jag att man kan ta promenader när man känner sig halv kass bara det inte är hård träning :) Promenaden var mer som att gå med en barnvagn upp till torget så egentligen kunde jag lika bra gå dit, skillnaden är ju att man inte svettas då.... Nog om det. Torsdag idag imorgon är det fredag, härligt. Älskar verkligen fredagens eftermiddag, för då vet jag att det inte är många timmar kvar tills snubben min kommer hem :) Känner mig tjock idag, det började redan igår, typ svullen och ingen direkt aptit men jag brukar tappa aptiten när det är jobbigt runt omkring. Jag saknar mina stora barn så det gör ont i hela kroppen ;( känner mig jätte ledsen hela tiden, känns som att hjärtat ska sluta slå och vissa dagar är värre än andra. Ringer inte till familjerätten eftersom de är så oprofessionella.. De säger saker som de inte får säga, som att jag inte vill träffa mina barn. Kommer ihåg för många år sen när jag bodde nere i Kungsbacka och barnen berättade på dagis om va han hade gjort och umgänget blev indraget. Då säger samma person till mig som sa att jag inte vill träffa mina barn att "det är ingen som säger att det har hänt" Nu ska jag vila lite med lillan för hon är också trött så det får bli en film :) Kramen bananen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar