tisdag 18 september 2012

God morgon onsdag

Usch! Igår sa jag till min sambo att jag trodde att jag skulle vara frisk idag för jag var så hängig och trött igår, mådde illa, att förkylningen hade satt sig i svalget men idag nyser jag och är täppt i näsan ;( så man kan väl säga att förkylningen har brutit ut. Och jag som trodde att jag skulle komma igång med träningen igen, idag... Suck! Men men det är bara att vänta ut förkylningen..... Inatt hade jag som retade mig i halsen och oavsett hur mycket jag försökte hosta bort det så gick det inte, det tog tid så natten har inte vart så där skön som den brukar vara. Vaknade runt halv sju men hade ingen lust att gå upp då det gjorde jag igår så lite sovmorgon tog jag idag. Lillan sov ju ändå :) Nu sitter jag här med mitt morgon kaffe och känner hur jag piggnar till :) Underbart! Idag har jag tvätt tid.. Det ska bli härligt att tvätta bort allt katthår som vi fick med oss hem från helgen... Off I go kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar