onsdag 26 september 2012

God morgon onsdag

Natten har inte alls vart bra .... :( har vaknat flera gånger men varför vet jag inte.. Har ju inte haft några konstiga drömmar eller tankar men man får väl sämre nätter ibland antar jag.. Känner mig dock lite nere, saknar mina barn så det gör ont i kroppen.. Nu på morgonen känner jag mig lite konstig.. min kropp känns mysko på nåt sätt, den där känslan som jag berättade om i söndags har kommit tillbaka.. Kvinnoveckan är ju på G så det är säkert därför :) Fast jag önskade att den veckan va nu för då slipper jag känna som jag gör hihi Idag blir det en tur på stan inkl lunch synd bara att det är kallt ute, har inte alls nån lust att gå ut när det är så kallt för förkylningen har inte riktigt släppt...tror jag.. Igår kände jag mig precis som en frisk människa men idag känner jag mig sjuk, kan ju bero på att jag har sovit dåligt och är jätte trött... eller??? Vad ska ni göra i detta kalla höstväder??? Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar