torsdag 20 september 2012

Grymt besviken

Idag när jag skulle gå in på min dotter sida så var hon borta, hon fanns inte och när jag sökte på hennes namn så hittades ingenting. Hon tog bort mig som vän för längesen men har ändå kunnat titta på hennes sida. Eftersom hon är vän med mina vänner/familj så kan jag ju se höra med dom om hennes sida finns kvar och det är den.. MEN hon har blockat mig så jag kan inte hitta henne ;( Det gör så jävla ont... Hon är inte ens vän med sin mormor :( Jag har inte gjort nåt för att förtjäna denna skit.. Vem fanns där när han åkte in? Vem ställde upp? Vem är det som har gjort allt i sin makt för att underlätta för barnen? JO JAG!!! Visst finns det saker jag kunde ha gjort annorlunda.. Skulle ha lyssnat på min advokat när han sa till mig att INTE GE HONOM UMGÄNGE ELLER GEMENSAM VÅRDNAD!!!! Men som jag ansåg då va att han hade ändrat sig och han är ju ändå barnens pappa. Men det var ju ett stort jävla misstag... Och va har han gjort?? JO kör med utpressning, gör jag inte som han säger så håller han barnen borta från mig, vem säger att jag inte bryr mig om mina barn? Jo han! Vem säger till skolorna och till barnen att jag inte vill träffa de och att jag inte älskar de?? JO HAN! Vem är det som skickar sms där allt står som bevis?? JO han igen! Tror han verkligen att barnen mår bra av att han snackar så jävla mycket skit om mig? Det är inte bara mig han kränker även barnen men är det någon som lyssnar på mig? NEEEJ!!!! Men å andra sidan handlar det inte om barnen utan om honom. Han klarar inte av att jag ska ha kontakt med barnen för anser att jag sårar honom, att jag är en börda för honom och då är jag det för barnen med... Men jag vill inte ha med honom att göra alls vill bara ha kontakt med mina barn och få träffa de, jag skiter blanka fan i honom.. Det skulle inte förvåna mig om det är han som har blockat mig. Har väldigt svårt att tro att min dotter skulle göra något sånt för det är inte hon... Inte hennes sätt... Nä jag snackar inte skit om honom jag säger bara mina åsikter.... Med all rätt.... Jag är skit förbannad nu, sårad, besviken, ledsen.. Försöker förstå men det går inte att förstå... Hatar verkligen mitt liv just nu..... Ps det fanns en liten stund där han var tacksam för att jag ställde upp för honom men det var troligen bara ett jävla spel.. man tror att en människa kan förändra sig med sina erfarenheter och misstag men i andra fall så kan man tydligen bli mycket värre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar