fredag 21 september 2012

Stackarn ;(

Min lilla flicka har ju blivit förkyld hon med och hostan har kommit och det betyder att hon måste ta astma medicin ... Fast idag har det gått bra, inga bekymmer där inte. Nu får vi hålla tummarna på att hon blir bättre och inte sämre.. så att vi slipper åka till akuten.. Min förkylning är ju nästan som bortblåst och det känns så himla skönt.. Det är skönt att slippa att vara sjuk en längre tid :) Usch säger jag bara.. Nu har vi ätit middag, en go kött bit med sallad, det var gott så nu blir det soffhäng ett tag med lillans film :) Alvin och gänget. Känner mig fortfarande inte på topp, känner mig fortfarande nedstämd så jag hoppas att jag vaknar upp med bättre mående i morgon :) Man måste ju få ha dåliga dagar oxå annars uppskattar man inte de dagar som är på topp, är det inte lite så?? kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar