måndag 17 september 2012

Tisdag idag och god morgon

Idag gäller det :) Börjar bli lite nervig, känns som att man har myror i kroppen just nu. Det här samtalet kommer förhoppningsvis förändra hela mitt liv, till något positivt. Har en sån där underbar känsla i kroppen som att man vore nykär :) fast det har nog med nervositeten att göra. Vill inte tänka negativt men med min otur så får jag nog saker och ting emot mig men jag får hålla tummarna att det vänder någon gång! Man kan ju inte alltid ha otur oavsett vad det handlar om, eller? Förkylningen har även smugit sig på mig nu, kände igår att det var något på G men jag hoppades på att det var allergin som höll på att gå ur kroppen men nej.. Han smittade mig i alla fall. Men det är väl lika bra att ta skiten nu istället för senare. Nu får vi hålla tummarna på att lillan inte blir sjuk.... Inväntar frukost, två kokta ägg.. Fast är inte så där jätte förtjust i det med tanke på att vi kollade på Kjelles matresa i Asien igår kväll.. Usch säger jag bara. Nu har lillan vaknat oxå så nu blir det full rulle :) Ibland önskar jag att jag fick hennes energi asså.. vad är det med barn och deras energi, var kommer den ifrån? Och hennes trots när hon ska sova ska vi inte ens prata om! Hon är en flicka som verkligen har starka åsikter men det har nog fått från mig för jag är likadan. Hon trotsar inte så mycket på dagen men just när hon ska sova.. Blir så trött :( Kärleken till henne gör att det är värt det <3 Man märker ju mer och mer att hon bara blir äldre och mer bestämd och sen att hon är flicka gör ju inte saken bättre precis.. Det är stor skillnad på flickor och pojkar, tycker att pojkar är mer lugnare... Dessutom har hon ju blivit ensambarn pga situationen och ensambarn blir mer bortskämda och mer krävande har jag märkt men det blir inga fler barn absolut inte nu när hon är blöjfri :) Ha en underbar dag alla sköna lirare ;)
Då måste man börja om igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar