lördag 1 september 2012

Uppdatering

Nu börjar folket komma sakta med säkert :) det finns några som kommer klockan 17 när festen börjar med kräftorna hahaha Tur att man är klar med smink och allt annat som hör till och en öl tog jag till det :) Jag har ju min deadline med alkoholen idag så ... Fan min mascara har torkat, rättare sagt alla har gjort det så jag fick en massa klumpar :( tycker inte alls om det.. Men det är tur att man vet hur man ska göra för att de ska försvinna :) Träningen gick bra idag, tog en jogging tur på bandet i alla fall så nu kan jag äta med gott samvete. Nu ska jag stänga ner för ligan kommer vilken minut som helst, då kan jag inte sitta här och blogga.. Bilder kommer upp imorgon :) Ha en underbar kväll Kram och puss ps kommer säkert en uppdatering innan läggdax hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar