söndag 30 september 2012

God morgon 1 oktober

Vad tiden går fort, redan 1 oktober.. Man hinner ju snart inte med när det går så fort. På söndag fyller lillan år och en vecka senare fyller stora flickan år... MEN.. Jag kan inte gratulera henne för hon har ju blockerat mig och jag har inget nummer så det får gå via andra familjemedlemmar från min sida... Min mamma och bror ska få gratulera henne från mig :) Jag skickade post till de förra året men de fick det aldrig... Deras pappa hade inte visat dom det så det är väl ingen ide att skicka nåt heller får då tar han väl det med? Tänk om något skulle hända mig hur skulle inte barnen ta det då? Jag menar deras pappa borde tänka på att man bara lever en gång så man ska inte hålla på att bråka hela tiden... Måndags ångesten har kommit tillsammans med alla tankar kring barnen. Det går inte en sekund utan att jag tänker på de.. Saknar de, älskar de <3 De är mina hjärtan men jag kan varken säga eller visa det för de är som försvunna!! Kanske ska efterlysa de?? Då kanske deras far får nåt att tänka på och fundera över hans ruttna beteende?? Eller NEJ det lär inte hända... Han har faktiskt en skyldighet gentemot mig eftersom vi har gemensam vårdnad.. Även OM han skulle ha enskild har jag mina rättigheter till att träffa de men han gör som han vill och de är ingen som säger till honom på skarpen klart som fan att han fortsätter. Suck jag blir så trött på såna människor... Natten har vart bra, har inte sovit som en stock, har vaknat några gånger men troligtvis för att jag somnade strax efter nio igår kväll.. Trodde väl att jag hade sovit hela natten :) Skönt att veta att det blir nån fest innan nyår.. För nu har jag tröttnat på att ta konsekvenserna för sitt alkoholintag när man har folk hemma. Något som jag har lärt mig att om man har folk hemma som dricker så dricker man mer själv och man blir berusad mycket fortare, varför är det så? Men om man går ut på en middag t ex och tar en krogrunda efteråt då blir man inte berusad alls.. Det märkte jag i somras... Skit skumt... Nu ska man ta tag i måndags morgonen Vad ska ni hitta på idag i detta regniga väder???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar