söndag 23 september 2012

Gomorron söndag

Känner mig lite trötter idag... Fick ju oväntat besök i fredags och de stannade över natten :) Innan klockan åtta igår morse väckte de mig för de skulle åka hem så jag fick inte så många timmars sömn ;( Somnade på soffan igår kväll så jag borde inte vara trött men jag är skit trött men jag börjar ju bli gammal så det är ju inte så konstigt men imorgon är jag säkert som vanligt igen :) Nu på morgonen fick jag en skit skum känsla, en positiv känsla men kan inte säga riktigt vad det betyder, har aldrig känt denna känsla innan, skit skumt. Lite skrämmande faktiskt fast på ett bra sätt.. Har dock ingen aning om vad det handlar om, önskar att jag visste. Men det är nåt som säger mig att det har med min framtid att göra så det återstår att se. Kan ju även ha fel.. Blandade känslor.. Jag tror att jag är helt ute och cyklar!! Nu ropar lillan på mig, hon vill att vi ska leka och jag ska vara sjuk... Hon är la för härlig.. Tror att hon kommer bli doktor eller polis när hon blir stor :) Hon är så omtänksam och snäll, oftast! Eller så blir hon sångerska, operasångerska, hon är väldigt begåvad så jag tror att hon kommer hålla på med mycket när hon blir äldre... Kanske går i farmors fotspår.. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar