måndag 17 september 2012

Blä!!

Nu är måndags ångesten på väg.. Varför kunde den inte stanna borta? Ont i benen har jag oxå, jag som inte ens har börjat träna än, kanske förkylning på G? Skulle inte förvåna mig alls men å andra sidan har jag bra immunförsvar så han borde inte smitta mig .... Jag kanske letar efter förkylnings symptomen eftersom jag inte vill eller har tid att bli sjuk? Vem vet? När det gäller mig så vet man aldrig! ;) Pratade precis med min snubbe och han fick höra positiva saker på jobbet idag, alltid kul. Men när han får höra såna saker så får man ju dåligt samvete om man blir sjuk eller har semester eftersom de är så glada i honom. Jaja det är inte min huvudvärk :) Nu till annat.. Jag har en sån där konstig känsla... Tror inte att det kommer gå som jag vill så jag har änna gett upp hoppet en smula.. Säger fortfarande inget, det är hemligt. Det är bara en känsla jag har, lite tråkigt försöker tänka positivt men har ju så många motgångar i mitt liv.. ;(
Lillan är väl för söt???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar