lördag 29 september 2012

Hemma igen

Nu har vi kommit hem efter en dag på museum... Som sagt det är inte min stora passion men va gör man inte för sina älsklingar? Min underbara bror följde med och nu ska han laga middag.. Det är inte varje dag han lagar mat :) Gott kommer det bli i alla fall. Så det blir väl en hel kväll med honom :) Han tog med sitt Ps3 för min snubbes har ju gått sönder så de ska väl spela tv spel hela kvällen så jag får sysselsätta mig med annat... Det är jag ju bra på :) Tog inte några bilder förutom på mig själv och lillan... När vi var inne i game affären på frölunda torg så fick hon sig ett utbrott men det var bara att stå på sig, folk tittade men det gav jag blanka fan i... Man måste ju kunna uppfostra ett barn utan att de ska stirra sig blinda och börja prata. Usch jag gillar inte såna folk.. Man kan inte köpa allt som barnet vill ha för då blir de så bortskämda och det är inte bra. Och jag är ganska hård, ibland.. Framförallt när hon börjar bete sig för att hon inte får som hon vill... Det är bara att fortsätta att säga nej med bestämd ton oavsett hur jobbiga och stökiga de kan bli.. Jaja nu blir det soffhäng och jag får väl kolla lite på tv innan de sätter igång med spel ... kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar