lördag 15 september 2012

Lördag idag

Då har man vaknat till liv igen. Fattar inte hur lillan kan vakna så tidigt när hon la sig så sent igår.. Det blev en tripp bort till min sambos polare på kvällen för att de skulle fixa bilen, det tog längre tid än vad vi hade beräknat men det är väl så när man dricker öl samtidigt antar jag. Sinnet är väl inte riktigt i sitt fulla bruk :) Bra blev det iallafall. Då sitter man här i Småland och ikväll blir det en soft kväll, härligt. Uppskattar verkligen dessa kvällar när man kan ta det lugnt här i Småland. Annars brukar det oftast bli fest. Lillan tjatade om att gå en promenad men då hade vi inte vaknat till liv riktigt så hon fick vänta och nu när jag frågade henne så sa hon "Nä jag vill leka" Det är stora mörka moln så man får ju passa på men hon vill inte. Själv känner jag för att ta en promenad för jag behöver lite energi :) Dessutom blev det ingen träning igår och det har jag lite ångest över men man måste också lyssna på sin kropp. Nu startar vi dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar