söndag 16 september 2012

Måndag

God morgon! Man kan verkligen säga att hösten är här, regn och rusk. Visst gillar jag hösten men det behöver väl inte regna? Snubben har precis åkt iväg på jobb men frågan är han verkligen orkar jobba? Han är ju jätte förkyld och jag känner mig själv lite snuvig men det kan ju vara för att vi har vart i Småland och med katter ;( Lite nässpray och en c vitamin så blir det nog bra. Idag är det träning som gäller och imorgon är det tisdag och va händer då? Jo jag ska på samtal och hoppas på bra besked. Fast med all otur jag har så kommer det säkert inte att hända, vill inte hoppas på för mycket för då blir jag bara besviken och det har jag ingen lust med Jag tänker på mina stora barn varenda dag. Visst finns det saker som jag kan göra men jag orkar inte. Man orkar inte kämpa hela tiden och ändå får motgångar, ingen som lyssnar ;( Fattar dock inte varför de inte lyssnar på mig och bara på honom! Fattar ingen att barnen far illa när han säger som han gör? Man behöver inte slå en person för att bli misshandlad. Och eftersom jag har vart utsatt så kan jag säga som så här.. Vet att det låter helt skruvat men om man var tvungen att välja skulle jag hellre bli utsatt fysiskt än psykiskt. Varför? Jo för det psykiska går aldrig över. Jag kämpar med det varenda dag men det fysiska finns inte kvar. Det finns folk som frågar mig varför jag fortfarande lyssnar på honom? Jo för att han kör med personangrep, utpressning och använder barnen mot mig. Han säger massa dumma saker till barnen om mig, han ljuger för barnen och alla andra och sen får jag inte träffa barnen. Han svarar fortfarande inte.. så det är ingen ide att jag ens försöker. Om jag skulle veta detta innan skulle inte mitt eller barnens liv se ut så här. Ha en underbar dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar