måndag 24 september 2012

Att det ska va ...

Jag blir tokig... Det blir nog så att jag får gå en data kurs alltså.. När man kollar på dessa video om hur man ska göra och läser om det så är det inga problem så långt fattar jag men när det kommer till att göra det så går det bokstavligt åt helvete. Tycker att det inte ska vara så svårt men men det är väl bara att bita i det sura äpplet och fortsätta försöka antar jag. Saknaden efter mina stora barn gör sig påmind. Önskar verkligen att situationen vara annorlunda alltså. Är så trött på att ha ont i magen och undrar hur de mår. Jag fattar inte hur en människa kan göra så mot sina egna barn? Kommer aldrig förstå det... Men å andra sidan är det inte mycket jag förstår ändå :) Man lyssnar på radion, läser tidningarna och det är ju totalt skruvat här i Sverige. Idag hörde jag på radion att de som är långtids arbetslösa eller var arbetslösa i yngre dagar (nåt sånt) dör tidigare än de som arbetar/har arbetat hela sitt liv. Hörde oxå att popcorn är nyttigare än grönsaker :) så jag sa det till min sambo att jag ska äta popcorn till maten istället för grönsaker hihi Vet inte hur mycket allvar det ligger i det .... Just det hörde oxå att om man lever i en relation o den personen som pussar den andra på morgonen lever 5 år längre än den som inte gör det... Det måste ju vara bluff... Vad tror ni??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar