torsdag 13 september 2012

Fredag imorgon

Äntligen :) Gud vad man längtar till fredagarna, det finns inga bättre dagar än denna :) Som sagt imorgon åker vi till Sävsjö för att fixa bilen så att den är färdig nu när det blir mörkt ute.. Så nu blir det väl att jag ska ut å köra lite. På tiden att man tar sitt körkort innan man blir pensionär :) Men jag är bekväm, storstadstjej som jag och alltid har haft bussarna utanför så har det inte blivit av men nu så.. Lempet går ut 2014 så jag har två år på mig... Det är dock inte lätt att ta körkort när man har en liten flicka som sitter i baksätet och skriker att hon vill köra. Hon har blivit så mammig, allt jag gör ska hon oxå göra och hon säger ofta att hon bara vill vara med mig och det är hon ju... Ibland blir det lite för mycket men jag älskar henne väldigt mycket så kärleken gör att man orkar och hon är ju så underbar ändå <3 Nu blir det Big Bang Theory :) Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar