söndag 23 september 2012

Söndagen går mot sitt slut....

Vad klockan har tickat iväg idag och ändå har vi inte gjort nåt speciellt... Vi var ute och handlade lite förut.. Lillan börjar bli bättre fast hon har hostan kvar och jag har fått en sån jävla rethosta.. Och det stör mig, känner mig förkyld igen... Förhoppningsvis försvinner det imorgon då är jag fit for fight imorgon igen för det här har jag inte tid med. Den där skumma känslan har dykt upp till och från under hela dagen. Det är nåt som säger mig att jag måste förändra vissa saker.. Men samtidigt tror jag inte att det är nåt speciellt, att jag säkert har helt fel men det återstår att se... Har ni fått nån sån skum känsla någongång?? Ikväll blir det Bingolotto, lillan verkligen älskar att spela bingo.. Hon tror jag alltid att hon har vunnit men hon brukar faktiskt vara nära.. Men nära skjuter ingen hare eller hur?? Ha en underbar kväll

1 kommentar:

  1. Denna hemska hosta... Den verkar aldrig ta slut... Emma har hostat i tre veckor nu och så tror man att det är över men så kommer den igen som ett brev på posten.. Krya på er och hälsa Tomas och krama om lilltjejen...

    Kram

    SvaraRadera