torsdag 27 september 2012

God morgon torsdag

Dåligt väder idag med... Suck!!!! Jag och min underbara sambo har diskuterat en viktig sak som har med framtiden att göra och det har gjort mig så lycklig. Men nu känner jag inte så längre eftersom det händer ganska mycket och framtiden är inte lika säker längre ;( Han vill inte ändra på nåt här hemma men jag känner inte likadant, längre. Blandade känslor :/ Och jag har ingen att prata med om detta för det är hemligt.. Om jag skulle berätta skulle det bara bli en massa snack och det orkar vi inte med. Tids nog får alla veta... Jag vet inte vad jag ska ta vägen.. Detta är skit jobbigt. Men jag sa faktiskt till honom att är det så att vi gör detta så kommer nåt hända som gör att jag kommer ångra mig och jag hade rätt... Eller rätt och rätt... Men jag trodde faktiskt att det hade med mina stora barn att göra... Åh på tal om de.. Gud va jag saknar dom ;( Jag väntar fortfarande på ett brunt kuvert från posten, från Tingsrätten eller från hans advokat. Det hände ju i februari i år.. Men han beslutade att inte gå vidare, antagligen för att han visste att han hade gjort fel och att jag kan vända det mot honom. Om han skulle anlita advokat och jag gör detsamma så kommer det fram vad han har gjort och att han inte har samarbetat med mig utan bestämt allt själv och håller barnen borta från mig för att han inte vill ha kontakt med mig, det ser inte bra ut i Tingsrätten. Familjerätten skiter jag i för de är så jävla oprofessionella och falska. Jag undrar hur de mår och vad de gör. Idag är det städdag... boring men thats life :) kramen bananen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar