torsdag 13 september 2012

Fredag idag...

Hösten är här, härligt. Nu kan man tända ljus på kvällarna och bara mysa :) Plus att nu kan jag börja använda jackan som jag fick av min älskade mamma. Jag är ju inte typen som följer modet för jag gillar min egna stil :) Ska ta bild på den en dag och lägga upp den här ... Sitter här med mitt morgon kaffe och väntar på att min frukost ska bli klar och att lillan ska vakna, hon brukar inte sova så här länge oavsett när hon lägger sig på kvällen. Idag är det en full dag... Träna, bada, packa klart, luncha och sen kommer min man och hämtar oss för att vi ska åka till Småland. För en gång skull så har jag inte skrivit på FB att vi ska ner idag, denna helgen men efter en fråga på FB igår så började jag fundera på hur hon kunde veta, jo just det ja, bloggen... Visste dock inte att hon läste den :) Livet är fullt med överraskningar.. Vem vet.. Snart kanske ni oxå får en överraskning, beroende på vad som blir sagt.... Ha en underbar dag alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar