onsdag 5 september 2012

En toppen dag

Idag har det vart en toppen dag, i morse när jag vaknade hade jag inte ångest :) Enda nackdelen med denna dagen är att jag känner mig sjuk, förkyld. Att det ligger en förkylning i kroppen som bara vill bryta ut så det blir ingen träning idag. :( det är lite jobbigt nu när man har kommit in i det så. Nu har jag köpt mina fettförbränningstabletter och har sagt det att jag ska börja ta de på måndag.. Ska börja med min snubbe för han ska tydligen också bränna fett :) Egentligen vill jag ta de nu men ingen mening med det när jag inte ska träna. Har dock även lite ont i magen idag, sån där konstig svag sak ... Inte alls bekvämt. Men vad ska jag säga? Jag är kvinna!!! Ikväll blir det te med honung så är nog allt borta imorgon så jag kan ställa mig på bandet!!! Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar