fredag 21 september 2012

Ska man eller....

Inte?? Ska man gå på en datakurs så man får lära sig att göra sin egna hemsida? Är det värt det tro? Jag bloggar ju ganska mycket så det är frågan... Eller finns det nån där ute i cybervärlden som är duktig och som kan ge en tips??? Kanske hjälpa mig?? Det skulle vara kul att ha en egen hemsida med blogg och bilder och allt möjligt man kan lägga på sidan... Tycker ju sånt är kul.. och dessutom följer jag ganska många bloggar, tycker det är kul att läsa om andras liv, problem, fester ja allt va de har att bjuda på :) Älskar att skriva och lägga ut bilder :) Jaja nu ska jag återgå till mitt... hej svejs

2 kommentarer:

  1. Behöver du tips eller hjälp så är det bara att säga till.
    Jag hjälper dig gärna. :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack va du är snäll... fick ett tips här nu som jag håller på att kolla upp jag säger till isf :)

      Radera