lördag 1 september 2012

Pust och suck

Ångesten börjar krypa på mig mer och mer, håller på att förbereda inför kvällen så att alla får plats och det enda jag tänker på ... Hur mycket det blir att städa imorgon! Nacken och ryggen är ju inte min vän idag känner jag så nu ligger jag i sängen och vilar. Eftersom det blir ett par glas vin idag så vill jag inte ta värktablett, värmekudden hjälpte inte ;( När jag stretchade igår så gjorde jag något med nacken tror jag för jag kände mig jätte konstig efteråt men det kan också vara så att jag tränade för hårt. Ska nog ta och lugna ner mig lite med träningen, kanske inte ska jogga på bandet? Det finns inga fördelar med en wiplash skada men den behöver väl inte komma och hälsa på när jag behöver den som minst? Skulle det vara en vanlig dag skulle det inte spela någon roll ... Nä nu ska jag börja förbereda mig med träning och lite annat smått och gott :) Kramen bananen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar