tisdag 4 september 2012

Onsdag morgon

Natten har varit bra förutom att jag vaknade av att hela armen hade somnat och att det kändes som att axeln hade gått ur led... Men fick känna att jag lever under natten med :) Nu väntar jag på att mina ägg ska bli klara så att jag kan äta frukost för att lite senare börja träna. Frågade lillan va hon ville ha till frukost och hon gick till köket för att visa mig. Hon är la för rolig.. Pasta vill hon ha :) Hon har kommit in i en sån där period där hon inte äter så mycket så hon får det hon vill ha bara hon äter :) Min sambo sa igår och att jag min kropp börjar få resultat av träningen, han tycker att jag börjar bli slimmad :) alltid kul att höra ... Sa till honom att jag vill ha såna där fettförbränningstabletter så det ska vi köpa.. Har ju läst på lite om de att man minskar i vikt och det vill jag ju inte så vi ska in på MMsports och prata med de.. De har jätte bra träningsprodukter och underbar personal. Man får verkligen bra service där :) Jätte viktigt. Igår pratade jag med min stora flickas fröken, hon sa det att hon trivs jätte bra i skolan och att hon är jätte duktigt.. Va stolt jag blir :) Nu är det frukost sen får vi se vad dagen har att erbjuda utöver träningen :) puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar