fredag 28 september 2012

haha

Jag har lagt upp mitt första youtube klipp.. får väl se om det är nån som kikar på det :) Alltså det här med data och allt man kan göra här.. jag har bestämt mig för att gå en data kurs, inte bara grundkurs då utan .. finns det inte nåt som heter datakörkort eller nåt liknande?? Tips?? Helvete va ont jag har... tog värktabletter för några timmar sen och det gick över hyfsat men nu har de väl slutat värka antar jag.. För nu kommer smärtan tillbaka... fan för detta ..... Vet att det finns nåt som gör att man har ont konstant, det är bara vi kvinnor som kan få det.. vad det heter det kommer jag inte ihåg får väl söka på det ... Hoppas att det inte är det jag har fått för då kommer jag att dö.... Behöver inte mer skit nu, lider redan av smärta..... kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar