torsdag 13 september 2012

Torsdag och uppdatering

Igår var det verkligen en konflikt fylld dag och det gjorde mig så ledsen men det fanns en positiv sak med den dagen... Jag fick ur mig allt jag ville ha sagt :) Så nu är det mycket nytt som kommer att hända förhoppningsvis. Ska på samtal på tisdag och kolla upp möjligheterna och riskerna, säger dock inte vad det är för det är HEMLIGT, än så länge :) Vissa saker tar tid och när man vet det så går det inte att stressa, ibland är det lite trist för man vill ju att saker och ting ska hända på en gång så man slipper vänta och kämpa :) Men livet funkar inte så tyvärr... Fortsätter med träningen precis som vanligt fast har inte börjat med mina tabletter än, ska ju ner till Småland i helgen och då vet man ju vad som brukar hända. Denna helgen tror jag att det blir ganska lugnt eftersom halva eller hela ligan ska åka iväg. Trist men ganska bra :) Nu ska vi baka.. kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar