fredag 7 september 2012

Ska inte säga för mycke....

Men det verkar som att den sk förkylningen är på väg bort :) Känner mig lika frisk som jag brukar i vanliga fall. Nu får vi bara hålla tummarna att det håller i sig så jag kan göra det jag vill :) Behöver nog inte skriva mer om det för ni vet redan. Men har kommit på vad jag vill med min kropp.... Jag vill bli en fitness brud, inte en sån som tävlar men ha en sån kropp och det kommer jag sätta upp som mål nu :) Nu blir det lite soffhäng med lillan och hennes pussel :) hon verkligen älskar att pussla. Det är bra stimulans för hennes hjärna... Jag och mamma har suttit och pratat en hel del, känns alltid gött att prata av sig oavsett vad man pratar om. Plus att det blev kaffe på det, brukar inte dricka kaffe på eftermiddagen bara när jag träffar henne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar