måndag 24 september 2012

Samtal

Min sambo ringde för en stund sen och berättade nyheten ang jobbet.. Han ska inte fortsätta att köra lastbil utan han ska köra lilla bilen istället. Jag är bara glad att dom inte sa upp honom för det var tydligen något sånt också. Så nu är den huvudvärken över :) Nu känner jag av min wiplashskada.. Samma visa varenda gång det har vart kallt ute ett tag.. Om jag ändå ska få ont kan jag väl lika bra få det redan första dagen när det är kallt ute istället för att få ligga pall fall efter ett par dagar. Har dock ingen lust att ta värktabletter, det är inte min stora passion precis.. Klarar jag mig utan så är det bra med tanke på vad dessa gör med ens inre organ... Detta väder gör mig tokig.. Det regnade hela förra veckan och igår var det fint väder fast det blåste kallt och idag regnar det igen. Igår när vi var ute och snurrade på stan såg jag att det är väldigt många som har börjat med vinterjacka. Det är lite tidigt men det kanske är lika bra. Höstjackan jag har duger gått och väl i denna kyla :) Kanske är nåt man ska planera och kolla efter, en ny vinterjacka.. Ska ni börja med eran vinterjacka snart?? Snart är det oktober då fyller 3 stycken i min lilla familj år.. Min äldsta och yngsta dotter med en veckas mellanrum och min sambo fyller år en vecka efter min äldsta dotter. Många dagar att hålla reda på :) Tur att man inte ska ha fler barn för då kanske den oxå skulle födas i oktober hahahha Den 11 kommer jag nog inte alls vara glad, snarare väldigt ledsen för jag kan inte gratulera henne på hennes stora dag. Hon har ju blockerat mig så jag kan inte skicka meddelande till henne så jag får be hennes kusse att göra det. Och det är absolut ingen ide att höra av sig till deras far för han kommer inte göra det åt mig... Jag verkligen hatar den situationen... med min stora barn.. Jag vill inte ha det så men det finns inte mycket kan jag göra, jag hoppas verkligen att de tar sitt förnuft till fånga snart och inser att det han gör är fel och manipulativt!!! Värmekudde?? Ja tack!! See you all later :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar