onsdag 26 september 2012

Soffhäng

Med la familia :) Det är så mysigt att bara vara med familjen, inga krav inga måsten... Men nu tar soffhänget med lillan slut för hon ska sova för natten.. Egentid för oss, härligt <3 Det här med hormonförändringar, vad är det för mening med det egentligen?? Nä jag är inte på smällen och ska inte bli det heller men jag börjar bli gammal... Usch det här tycker jag inte alls om. Humöret känns skumt, kroppen känns skum och svullen, allt känns jätte skumt och jag vill bara gråta helt utan anledning egentligen.. Finns det någon annan där ute i cybervärlden som känner igen det här??? I så fall kan vi ju dela tanker, funderingar och uppfattningar/känslor!!! Snart dax för X factor men jag gissar att lillan kommer att bråka ikväll när hon ska sova. Jag fattar inte... Hon saknar sin pappa hela dagarna (det förstår jag) men när han kommer hem så får han en kram eller två men sen är det bara mamma hela tiden, får ju inte ens gå på toa själv och det är ganska jobbigt. Vem vill ha sällskap när man är där inne? Spelar ingen roll hur mycket uppmärksamhet han försöker ge henne det är bara Mamma!! Någon som känner igen det där?? Ha en trevlig soffhängs kväll ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar