lördag 29 september 2012

God fm lördag

Har inte sovit så där jätte bra inatt för lillan kom över till vår säng och av någon konstig anledning så är jag så nära på att ramla ur sängen, för hon ska praktiskt taget ligga på mig. Suck! Kvinnovärken känns inte lika mycket idag som igår och det är skönt :) Det är så det ska vara men nu är det nacken/halsryggen som spökar istället. Att det alltid ska vara nåt som ska göra så att man inte är fit for fight. Har insett en sak ... att jag har inte lika mycket som smärta i nacke och rygg när jag tränar så på måndag ska jag sätta igång, lite försiktigt igen. Nu har jag börjat tvätta, alltid lika kul att börja en lördagsmorgon med tvätt men tvättar man inte när man har tvätt tid mitt i veckan får man skylla sig själv och bita i det sura äpplet :) Idag ska vi nog på museum, min sambo har tjatat om detta i all evighet så det är väl lika bra att köra på... Nu väntar jag på att min sambo ska göra frukost :) Bortskämd som jag är på helgerna... <3 Ha en bra dag, uppdatering sker senare :) Vad ska ni hitta på för kul idag??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar