måndag 27 augusti 2012

Ångest känslor

Det har inte vart någon bra dag för mig idag.. Ångesten har suttit i benmärgen hela dagen, hjärtat har slagit extra volter och jag har även känt mig yrslig. Hatar dessa dagar för jag kan inte göra någonting. Att wiplash skadan utmärker sig vid dessa tillfällen ännu mer gör ju inte saken bättre. Är glad för att ryggen inte smärtar :) Har gjort det det bästa av det hela. Det gäller att tänka positivt i detta skede :) Fick iaf tränat i 22 min på bandet idag och tvätten ligger i tvättmaskinen fast den borde jag gå ner och hänga upp nu. Men gör det när min snubbe kommer hem, han är på ingång :) Lillan står och diskar, snäll som hon är :) det är hennes grejer hon diskar och hon tycker det är jätte kul. Vi ska köpa en ram till lillans affisch med Sean Banan och hans autograf. Ska hänga upp den på väggen i hennes rum!!! Tvätten va det ja :) Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar