måndag 20 augusti 2012

Good morning

Måndag idag det innebär ny vecka. Min stora fråga är: Hur kommer denna veckan bli? Kommer jag överleva den? Med tanke på situationen som råder med mina stora barn. Det känns inte så. Jag verkligen hatar mitt liv just nu. Väntar otåligt på att klockan ska bli efter 11 så att jag kan ringa till skolorna och kolla om de har kommit dit på uppropet. Jag tror att de har gjort det. Visst tror jag mycket om personen ifråga men tror inte att han skulle hålla de borta därifrån, skolorna för då ligger han väldigt risigt till. Fördelen är ju att min halvsyrras dotter ska gå i samma klass som min stora flicka så jag får info därigenom också. Skickade ett email till rektorn förut men har inte fått nåt svar, tror inte att jag får det heller eftersom jag inte tror på nån eller något. Har stora skäl till varför jag inte litar på någon. När ska jag få ett bra liv? När jag ska få sluta kämpa för att mina och barnens rättigheter? När ska han sluta bete sig som om att han är riktigt sjuk i huvudet? När ska jag han sluta ljuga så mycket och manipulera? När ska han lära sig att barnen tar skada av hans ruttna skitsnack? Det verkligen hoppar grodor ur käften på honom!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar